بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل توسط دولت اروپا در سال 2024


بورسیه تحصیلی DAAD EPOS (آلمان): بورسیه تحصیلی DAAD EPOS در آلمان که به طور کامل برای کارشناسی ارشد و دکترا تأمین می شود، درهایی را برای دانشجویان بین المللی برای دسترسی به آموزش با کیفیت بالا در زمینه های مختلف باز می کند.

بورسیه تحصیلی NL 2024-25 (هلند): بورسیه تحصیلی NL دولت هلند بودجه کاملی را ارائه می دهد و دانشجویان را در سراسر جهان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا دعوت می کند. برنامه ها در یک محیط دانشگاهی پر جنب و جوش.

بورسیه دولت ایفل فرانسه 2024: طراحی شده برای کارشناسی ارشد و دکتری. برای متقاضیان بورس تحصیلی، بورس تحصیلی دولت ایفل فرانسه به عنوان چراغی از حمایت مالی و برتری علمی در چشم انداز فرهنگی غنی فرانسه عمل می کند.

بورسیه های دولتی بلژیک 2023/24: بورسیه های دولتی بلژیک که به طور خاص برای برنامه های کارشناسی ارشد و آموزشی طراحی شده اند، پوشش مالی جامعی را ارائه می دهند و دانشجویان بین المللی را برای موفقیت در رشته های انتخابی خود تشویق می کنند.

بورسیه های دولتی دانمارک 2023/24 (دانمارک): بورسیه های دولتی دانمارک بودجه جزئی را برای کارشناسی ارشد فراهم می کند و تلاش های دانشگاهی را در دانمارک تسهیل می کند و همکاری بین المللی و تبادل دانش را ترویج می کند.

بورسیه های دولتی NAWA لهستان 2023/24: با حمایت برنامه NAWA، بورسیه های دولتی لهستان برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تامین می شود. مطالعات و ارتقای تعالی دانشگاهی و تنوع فرهنگی در قلب اروپا.

بورسیه های دولتی مجارستان 2024: این شامل 5000 بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. برنامه های بورسیه دولت مجارستان مسیرهایی را برای رشد استعدادهای جهانی در چشم انداز دانشگاهی مجارستان ایجاد می کند.

بورسیه های دولتی سوئد 2024: بورسیه های دولتی سوئد با 250 بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای کارشناسی ارشد و دکترا، دانشجویان را دعوت می کند تا برتری علمی و غنای فرهنگی این کشور شمال اروپا را تجربه کنند.

بورسیه تحصیلی دولت ایرلند 2024: ارائه بودجه کامل برای کارشناسی ارشد و دکترا، و بورسیه های دولت ایرلند از جمله بورسیه تحصیلات تکمیلی، دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا به میراث دانشگاهی ایرلند کمک کنند.

بورسیه تحصیلی دولت ایتالیا: اگرچه به طور موقت بسته است، بورسیه های دولتی ایتالیا برای کارشناسی ارشد و دکتری. انتظار می رود در سال 2024 بازگشایی شود و فرصت های آموزشی با بودجه کامل را در این مرکز فرهنگی نوید می دهد.

بورسیه دولت فنلاند 2024: اگرچه در حال حاضر بسته است، بورسیه های دولتی فنلاند بودجه کاملی را برای مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا فراهم می کند و دانشجویان را برای تجربه تحصیل در سطح جهانی در محیط شمال اروپا جذب می کند.

بورسیه دولتی اتریش 2024: بورسیه های دولتی اتریش در حال حاضر برای درخواست ها باز است و به طور کامل برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را تامین می کند. دعوت از دانشمندان بین المللی برای کمک به چشم انداز دانشگاهی در اتریش.

بورسیه های دولتی رومانی 2024 توسط وزارت امور خارجه: جزئیاتی که باید فاش شود، بورسیه های دولتی در رومانی، بودجه کامل برای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا. آماده حمایت از دانشجویان بین المللی در تلاش های آموزشی آنهاست.

بورسیه تعالی دولت سوئیس 2024: بورسیه تحصیلی عالی دولت سوئیس برای برنامه های کاربردی باز است، به طور کامل بودجه کارشناسی ارشد و دکترا را تامین می کند. جذب استعدادهای جهانی به موسسات علمی معتبر در سوئیس.

برنامه بورس تحصیلی Erasmus Mundus 2024: برنامه بورسیه Erasmus Mundus برای درخواست ها باز است و به طور کامل برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا را تامین می کند. ترویج همکاری های بین المللی و تعالی دانشگاهی در سراسر دانشگاه های اروپایی.

بورسیه تحصیلی دولت ترکیه: بورسیه های دولتی ترکیه با بودجه کامل برای مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا، از دانشجویان بین المللی دعوت می کند تا تجربیات فرهنگی غنی و فرصت های تحصیلی در ترکیه را کشف کنند.

بورسیه های ذهنی استاد بلژیک: در حالی که مهلت‌ها متفاوت است، بورسیه تحصیلی Master Mind در بلژیک به طور کامل برنامه‌های کارشناسی ارشد را تأمین می‌کند و فرصتی منحصر به فرد برای دانش‌آموزان برای برتری در زمینه‌های مختلف در این کشور اروپایی فراهم می‌کند.



دیدگاهتان را بنویسید