نقاط قوتی که یک تحلیلگر کسب و کار باید داشته باشد | تو باش


نقاط قوت یک تحلیلگر تجاری

جری نیکلاس

جری به حفظ سایت برای کمک به تحلیلگران کسب و کار مشتاق و نوپا ادامه می دهد و از شبکه متخصصان باتجربه برای سرعت بخشیدن به توسعه حرفه ای همه تحلیلگران تجاری استفاده می کند. او یک تحلیلگر اصلی کسب و کار با بیش از بیست سال تجربه است که در طیف وسیعی از مشتریان و بخش ها از جمله بانکداری سرمایه گذاری، بانکداری خرده فروشی، مخابرات و بخش عمومی به دست آورده است. جری در طول زندگی حرفه ای خود به مشاوران و تحلیلگران تجاری آموزش داده است. او عضو انجمن کامپیوتر بریتانیا (MBCS)، مؤسسه بین‌المللی تحلیل تجاری (IIBA)، مؤسسه چابکی تجاری، مؤسسه مدیریت پروژه (PMI)، کنسرسیوم چابک منضبط و انجمن معماری تجاری است. او در کتاب: Choose Your WoW – A Agile Delivery Handbook for Optimizing Your Way of Working (WoW) مشارکت داشته و شناخته شده است.

پست های اخیر

پیوند به مقدمه آموزش مربی برای تحلیلگر کسب و کار

پیوند به مقدمه ای بر مدل سازی تصمیم

مقدمه ای بر مدل سازی تصمیم گیری

توانایی تصمیم گیری آگاهانه سنگ بنای موفقیت است، به ویژه در دنیای پیچیده و پویا عملیات تجاری مدرن. تصمیم گیری بخش بزرگی از اداره یک کسب و کار است.



دیدگاهتان را بنویسید