چگونه نمایه لینکدین خود را برای کارمندان جذاب کنیم – نکاتی برای تحلیلگران کسب و کار در سال 2024


چگونه پروفایل لینکدین خود را برای کارمندان جذاب کنیم؟چگونه پروفایل لینکدین خود را برای کارمندان جذاب کنیم؟

جری نیکلاس

جری به حفظ سایت برای کمک به تحلیلگران کسب و کار مشتاق و نوپا ادامه می دهد و از شبکه متخصصان باتجربه برای سرعت بخشیدن به توسعه حرفه ای همه تحلیلگران تجاری استفاده می کند. او یک تحلیلگر اصلی کسب و کار با بیش از بیست سال تجربه است که در طیف وسیعی از مشتریان و بخش ها از جمله بانکداری سرمایه گذاری، بانکداری خرده فروشی، مخابرات و بخش عمومی به دست آورده است. جری در طول زندگی حرفه ای خود به مشاوران و تحلیلگران تجاری آموزش داده است. او عضو انجمن کامپیوتر بریتانیا (MBCS)، مؤسسه بین‌المللی تحلیل تجاری (IIBA)، مؤسسه چابکی تجاری، مؤسسه مدیریت پروژه (PMI)، کنسرسیوم چابک منضبط و انجمن معماری تجاری است. او در کتاب: Choose Your WoW – A Agile Delivery Handbook for Optimizing Your Way of Working (WoW) مشارکت داشته و شناخته شده است.

پست های اخیر

پیوند به مقدمه آموزش مربی برای تحلیلگر کسب و کار

پیوند به CliftonStrengths for Business Analyst | تو باش

نقاط قوتی که یک تحلیلگر کسب و کار باید داشته باشد | تو باش

شغل تحلیلگر کسب و کار امروزی شاید چالش برانگیزتر از همیشه باشد. چشم انداز پیچیده تحلیل تجاری مدرن اخیراً دستخوش دگرگونی های مختلفی شده است که عمدتاً به دلیل …



دیدگاهتان را بنویسید