ابزار کارگاه تحلیلگر کسب و کار | کیت ابزار کارگاهی


من اخیراً مجموعه ای از کارگاه های جمع آوری نیازمندی ها را برگزار کردم که مرا به یاد آن ها انداخت کارگاه ابزارهای تحلیلگر کسب و کار، “تجهیزات فیزیکی” مورد نیاز شما برای اداره کارگاه خود به خوبی. من همچنین برخی از تکنیک ها را با استفاده از ابزارهای جدید امتحان کرده ام که می خواهم آنها را به اشتراک بگذارم!

ضمناً من قصد ندارم به تمام جنبه های راه اندازی و راه اندازی یک کارگاه بپردازم، می توانید مقدمه کارگاه ها را در اینجا بخوانید.در یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود.

کارگاه ابزارهای تحلیلگر کسب و کار

بنابراین چه نوع ابزارهایی را باید به کارگاه تحلیلگر کسب و کار ببرید؟

  • پروژکتور
    در برخی موارد، احتمالاً یک دستور کار و تعدادی اسلاید برای ارائه یک ساختار کلی برای کارگاه ارائه خواهید کرد (شما می توانید این کار را روی فلوچارت آماده شده نیز انجام دهید).
  • کپی های چاپ شده از “تصاویر” کلیدی برای کمک به ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان (اندازه A1 یا A0)
    (در مورد ارزش یک مدل بصری اینجا بخوانیددر یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود. و مدل های بصری که به طور خاص از موارد استفاده پشتیبانی می کننددر یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود.)
  • کاغذ قهوه ای + چسب اسپری (قطعه اسپری) + کارت های شاخص معمولی
    1. کاغذ قهوه ای را روی دیوار نصب کنید. برخی از اتاق های جلسه دارای میله های دیواری هستند که باعث صرفه جویی در زمان می شود. اگر میله های نصب ندارید از چسب آبی استفاده کنید.
    2. چسب را روی کاغذ قهوه ای اسپری کنید تا کمی چسبنده شود (سعی کنید این کار را زمانی انجام دهید که اتاق خالی است تا بوی تند آن از بین برود).
    3. هنگام ساختن فرآیند یا “ساخت” الزامات، کارت های شاخص را روی کاغذ قرار دهید
      (اگر چسب اسپری ندارید از یادداشت های چسبناک بسیار بزرگ روی کاغذ قهوه ای استفاده کنید. بعد از مدتی شروع به افتادن می کند اما به اندازه کافی خوب است)
      این ابزارها برای ایجاد مدل های فرآیند و/یا نیازهای طوفان فکری با یک گروه عالی هستند
  • خودکارهای شارپی
    خودکارهای سیاه (یا رنگی) برای نوشتن در اندازه بزرگتر مؤثر هستند تا افراد بتوانند در اتاق بزرگتر بخوانند.

برخی از ابزارهای عالی دیگر که می توانید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • تخته جادوییدر یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود. -هر دیواری را با این صفحات تخته سفید (روی رول) به تخته وایت برد تبدیل کنید که از طریق الکتریسیته ساکن به اکثر دیوارها می چسبد (در اصل این یک جادو است).
  • وضعیت هادر یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود. – نیمه راه بین یادداشت های چسبناک و تخته سفید جادویی – اینها به اندازه یادداشت های چسبنده هستند و می توان آنها را بدون چسب به دیوار چسباند (متاسفانه باید از آلمان ارسال شوند).

تمام این ابزارهای کارگاه تحلیلگر کسب و کار به شما این امکان را می دهد که هر جلسه ای را به یک کارگاه مشترک تبدیل کنید که در آن فقط به چند صندلی و کمی فضای دیوار نیاز دارید (زیرا گاهی اوقات اتاق های جلسه بدون اطلاع از امکانات رزرو می شوند).

حتماً اتاقی بزرگتر از حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان را رزرو کنید تا به شرکت‌کنندگان اجازه دهید مستقیماً بایستند و با گذاشتن یادداشت‌ها روی دیوار مشارکت کنند.

آیا می خواهید در مورد کارگاه ها بیشتر بدانید؟

در اینجا می توانید مقدمه کارگاه ها را بخوانید.در یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود.

به اشتراک بگذارید
سنجاق
به اشتراک بگذارید

0 سهام



دیدگاهتان را بنویسید