سالی که شبیه هیچ سالی نبود


در سالی که بر خلاف هر سال دیگری بود، من و دانش‌آموزان در سراسر کشور مجبور شدیم خود را با این تغییر وفق دهیم از آموزش حضوری تا آموزش آنلاین. به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه شفیلداز سپتامبر، من پا به داخل سالن سخنرانی یا اتاق سمینار نگذاشته ام و نتوانستم با اساتیدم رو در رو صحبت کنم. دانشگاه‌ها مجبور شده‌اند به سرعت یک سرویس کاملاً جدید برای دانشجویان خود تولید کنند و تلاش کنند تا مواد آموزشی و پشتیبانی را تا حد امکان مشابه آنچه دانشجویان قبل از همه‌گیری دریافت می‌کردند ارائه دهند. برای اجرای هر چه راحت و موفق این سرویس جدید، بسیار مهم بود که دانشگاه ها… ساده سازی این سرویس

چیزهای زیادی وجود دارد که در تغییر به آموزش آنلاین، می‌توانم بگویم که جواب نداده‌اند، یا برای تحویل مطالب آموزشی به صورت آنلاین تطبیق داده نشده‌اند. به عنوان مثال، تغییر به سمت یادگیری آنلاین امکان بحث های پویا مشابه در سمینارها یا سخنرانی ها را فراهم نمی کرد و برای تسهیل این امر کمی انجام شد. اگرچه انجام این کار برای دانشگاه سخت است، اما از ابتدای سال به نظر می رسد سیستمی که ایجاد شده به نوعی… “ضربه و امید”به همین ترتیب، با تغییر به یادگیری آنلاین، تکیه زیادی بر توانایی هر دانش آموز برای دسترسی به فناوری و پشتیبانی مناسب وجود دارد.

شکی نیست که مشکلات دندان درآوردن و مشکلاتی که شاید انتظار نمی رفت، قابل انتظار بود. این زمان است ساده سازی خدمات اهمیت ویژه ای پیدا می کند برای اطمینان از اینکه سرویس تا حد امکان کارآمد و مؤثر اجرا می شود. با ساده‌سازی سرویس فعلی، دانشگاه‌ها می‌توانند ضعف‌هایی را در نحوه ارائه آموزش آنلاین در حال حاضر شناسایی کرده و نحوه ساده‌سازی آن را برای کارآمدتر کردن آن تعیین کنند.

هنگامی که خدمات خود را ساده می کنید، پس از شناسایی این نقاط دردناک، مهم است که بپرسید فرآیندی جدید برای رفع مشکلات فعلی که با آن روبرو هستیم– در این صورت دانشگاه ها و دانشجویانی که خدمات دریافت می کنند با مشکل مواجه می شوند. هنگامی که این فرآیند جدید ایجاد شد، در مرحله بعدی اهمیت پیدا می کند مقایسه بین روند فعلی و جدید برای شناسایی شکاف بین این چیزها. در اینجا می توانید چیزهایی را که نیاز به تغییر دارند پیدا کنید. هنگامی که این شکاف ها را شناسایی کردید، گام نهایی در ساده سازی خدمات خود، ایجاد یک برنامه عملیاتی برای کمک به اجرای هرگونه تغییر ضروری است.

بنابراین، برای اطمینان از اینکه دانشجویان همان تجربه دانشگاهی را که معمولاً از طریق تدریس حضوری کسب می‌کنند، کسب می‌کنند، ممکن است لازم باشد دانشگاه‌ها: به فرآیندهای فعلی آنها نگاهی بیندازید و آنها را ساده تر کنید تا قابل اعتمادتر، کارآمدتر و موثرتر شوندبه ما بگویید چه فکر می کنید؟ آیا دانشگاه ها نیاز به تطبیق عملکرد خود دارند؟ در توییتر در @BusinessAHub به ما بگویید

دیدگاهتان را بنویسید