21 نقل قول شگفت انگیز که تحلیلگران تجاری می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند!


شغل یک تحلیلگر تجاری می تواند بسیار چالش برانگیز و سخت باشد. خوشبختانه این رشته پر از افراد باهوش و خلاق است که می توانید برای مشاوره و الهام گرفتن به آنها مراجعه کنید. علاوه بر این، از آنجایی که تجزیه و تحلیل کسب و کار یک رشته جامع است، از همه جنبه های زندگی چه در ادبیات، چه در فلسفه و چه در هنر می توان درس گرفت.

قطعاتی از دانش وجود دارد که در صدها سال و قاره ها پراکنده شده است. در هر موقعیتی که قرار بگیرید، به احتمال زیاد کسی قبلاً آنجا بوده است. هر نسل از رویاپردازان نسل جدیدی از مردم را تولید کرده اند که ارزش شنیدن دارند. چه کسی می داند، پس از مدتی، یکی از جوانان ممکن است برای انگیزه دادن، نقل قول های شما را بخواند. ما چند قطعه از نقل قول های شما را جمع آوری کرده ایم. عقل در گیومه است این متفکرانی که می توانید از آنها بهره مند شوید چه کسانی هستند؟ به عنوان یک تحلیلگر کسب و کار به خودتان انگیزه بدهید و الهام بگیرید.

برای موفقیت، یک تحلیلگر کسب و کار باید همیشه برای بهبود خود تلاش کند. حرفه تحلیل کسب و کار دائما در حال تغییر است. تکنیک های جدید تحلیل کسب و کاردر یک برگه جدید باز می شود. ابزارها تقریباً روزانه ظاهر می شوند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم نقل قول های الهام بخش، پست های راهنمای در مورد خودسازی که ممکن است انگیزه ایجاد کند تحلیلگران کسب و کار برای سرمایه گذاری زمان و تلاش برای مشاغل خود در توسعه و تجزیه و تحلیل کسب و کاردر یک برگه جدید باز می شود..

نقل قول 1

“اگر همیشه برای هر کاری که انجام می‌دهید، چه فیزیکی و چه هر چیز دیگری محدودیتی قائل شوید، این به کار و زندگی شما سرایت می‌کند. هیچ محدودیتی وجود ندارد. فقط فلات‌ها وجود دارند، و شما نباید آنجا بمانید، باید فراتر از آنها بروید.”

بروس لی، هنرپیشه، رزمی کار، فیلسوف

نقل قول 2

تغییر به سمت یادگیری مادام‌العمر کاملاً ضروری است، زیرا سرعت تغییرات تکنولوژیکی افزایش می‌یابد، ما باید اطمینان حاصل کنیم که کارکنان مهارت‌های لازم را برای موفقیت در چهارمین انقلاب صنعتی دارند تغییراتی در هر دو زمینه ایجاد خواهد شد.»

زویکا کریگر، رئیس مرکز سیاست گذاری فناوری و مشارکت برای انقلاب صنعتی چهارم، مجمع جهانی اقتصاد

نقل قول 3

ما ممکن است راه کاملاً کافی برای انجام کاری داشته باشیم، اما این بدان معنا نیست که راه بهتری وجود ندارد. بنابراین، ما به دنبال یافتن یک راه جایگزین هستیم. این اساس هر پیشرفتی است که هدف آن نیست. تصحیح خطاها یا حل مشکلات.”

ادوارد دی بونو، نویسنده کتاب شش کلاه تفکر

ارتباط و همکاری مناسب برای دستیابی به اهداف تعیین شده تیم ضروری است. یک رهبر خوب کسی است که ارتباطی ماهری داشته باشد و می داند چگونه همه اعضای تیم را در کار مشارکت دهد. در حین کار بر روی یک پروژه، یک تحلیلگر با بسیاری از سهامداران تعامل دارد. برای اینکه کارها به خوبی پیش برود و همه با هم کار کنند، باید بر این مهارت ها مسلط شوند. هیچ وظیفه ای اگر درک نشود انجام نمی شود. بیایید نگاهی به برخی نقل قول های الهام بخش درباره کار گروهی از رهبران مشهور و رویاپردازان بیندازیم.

نقل قول 4

مدل کسب‌وکار من گروه بیتلز است تجارت توسط یک نفر انجام نمی شود، بلکه توسط یک تیم انجام می شود.

استیو جابز، بنیانگذار اپل

نقل قول های تحلیلگر کسب و کار با الهام از استیو جابزنقل قول های تحلیلگر کسب و کار با الهام از استیو جابز

استیو جابز

نقل قول 5

“اگر مردی با رفقای خود در ریتم همراهی نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که او طبل های مختلفی را می شنود، اجازه دهید به سمت موسیقی ای که می شنود قدم بگذارد، مهم نیست که چقدر ملایم یا دور باشد.”

هنری دیوید ثورو، فیلسوف و شاعر

ادای احترام به هنری دیوید ثورو

نقل قول 6

بیشتر افرادی که در هدایت شرکت ها شکست می خورند، به این دلیل نیستند که نمی توانند به درستی محاسبه کنند، بلکه مشکل در ارتباط و درک است “او در چیزهای نرم خوب است.”

داگلاس کونانت، تاجر، مدیر عامل سابق شرکت سوپ کمبل

ارتباط موفق و کار گروهی بدون داشتن مهارت های بین فردی قطعا غیرممکن است. یعنی توانایی گوش دادن، گوش دادن فعال و تسهیل روابط بین همه ذینفعان. رهبران عالی برای هر یک از اعضای تیم ارزش قائل هستند و برای مشارکت همه ارزش قائل هستند. اگر در برخی از این زمینه ها مشکل دارید، به دنبال الهام و توصیه در برخی نقل قول های افراد با تجربه در این زمینه باشید.

نقل قول 7

هنر گوش دادن فعال باعث می شود گوینده احساس ارزشمندی و احترام کند با تلاش آگاهانه برای شنیدن کلمات، بلکه با گوش دادن به مقاصد گوینده با خواندن نشانه های غیرکلامی، و با توجه واقعی، ارتباطات و مکالمات شما عمیق تر می شود. و همینطور روابط شما وقتی به این روش گوش می دهید، مهارت گوش دادن فعال را در دیگران با ارائه الگوی ارتباط موثر و مثبت تقویت می کنید.

امیلیا هاردمن، نویسنده

نقل قول 8

“[Interpersonal] ماهیت مهارت ها منحصر به فرد نیست، به این معنا که یک مهارت با یک یا چند مهارت ترکیب شده و به هم مرتبط است، اما نکته حیاتی برای درک این است که نه تنها هر مهارتی می تواند شما را از انبوه افرادی که به دنبال ورود هستند متمایز کند. یک سازمان یا کسانی که مایلند «نقش رهبری را بر عهده بگیرند، اما همچنین تأکید کنند که هر یک از این مهارت‌های نرم برای هر کاری که انجام می‌دهید، مهم نیست که در کجا کار می‌کنید، زندگی می‌کنید یا با چه کسی در ارتباط هستید، قابل استفاده است».

کاترین پولسیفر، نویسنده

مشاهده، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل هسته اصلی کاری است که تحلیلگران کسب و کار انجام می دهند. تحلیلگر باید بتواند اطلاعات موجود را درک کند و بتواند بین اطلاعات حیاتی و زائد تمایز قائل شود. این به تحلیلگر امکان می‌دهد تا از میان گزینه‌های موجود، مسیر صحیح را انتخاب کند. نقل قول های زیر می تواند به درک بهتر این اصول کمک کند.

نقل قول 9

“مشاهده برای دیدن ضروری نیست، و توانایی مقایسه و ترکیب را فقط می توان با آموزش به دست آورد. به همین دلیل است که عادات مشاهده دقیق در مدارس ما پرورش نمی یابد؛ و بسیاری از تفکرات غلط و فلسفه غلط حاکم است. را می توان در این نقص جستجو کرد.»

ویلهلم فون هومبولت، فیلسوف، زبان شناس، مؤسس دانشگاه هومبولت در برلین

نقل قول 10

مهم است که داده‌ها را به همان روش به کار گیرید، خواه این یک موضوع استراتژیک باشد یا تاکتیکی: شما باید یک چشم‌انداز از آنچه می‌خواهید انجام دهید، استفاده کنید تا آن چشم‌انداز را تأیید کنید و به شما کمک کند تا آن را هدایت کنید و آن را تجزیه کنید قطعات به اندازه کافی کوچک که می توانید آن را به روشی آگاهانه شروع کنید: “با داده ها، اجازه ندهید تجزیه و تحلیل سطحی داده هایی که ممکن است ارزان / آسان / سریع جمع آوری شوند، شما را از مسیر تلاش های کارآفرینی خود خارج کند.”

اندرو چن، رئیس رشد سوارکاران در اوبر

نقل قول 11

من به شواهد اعتقاد دارم. من به مشاهده، اندازه‌گیری و استنتاج که توسط ناظران مستقل تأیید شده است، معتقدم. شواهد قوی تر و محکم تر».

اسحاق آسیموف، نویسنده

با یک دید کلی و درک کامل از اطلاعات مربوطه در جیب، زمان تدوین برنامه و استراتژی برای دستیابی به اهداف مورد نظر فرا رسیده است. استراتژی مناسب می تواند زمان، تلاش و منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه را کاهش دهد. این نقل قول ها به همراه نکات برنامه ریزی از علم، ارتش و زندگی روزمره را می توان با موفقیت در تجزیه و تحلیل اعمال کرد.

نقل قول 12

«آنچه را که سخت است، در حالی که آسان است، برنامه ریزی کن، و کاری را که بزرگ است، در حالی که کوچک است، انجام بده. به همین دلیل خردمندان هرگز کارهای بزرگ انجام نمی دهند و به همین دلیل به عظمت می رسند.»

سان تزو، هنر جنگ

سان تزو

نقل قول 13

نکته پایانی این است که وقتی افراد در مورد اولویت‌های سازمان و تیمی که با آن کار می‌کنند شفافیت کامل داشته باشند و کار خود را حول این اولویت‌های اصلی اولویت‌بندی کنند، نه تنها بهره‌ورتر می‌شوند، بلکه متوجه می‌شوند که زمان دارند. آنها باید زندگی کاملی داشته باشند.»

استفان کاوی، مربی، نویسنده و کارآفرین

نقل قول 14

“مشغول بودن همیشه به معنای کار واقعی نیست، هدف همه کارها تولید یا انجام است و برای رسیدن به هر یک از این اهداف، برنامه ریزی، نظم، برنامه ریزی، هوشمندی و هدف صادقانه و همچنین تلاش و کوشش لازم است. کار، کار واقعی نیست.”

توماس آلوا ادیسون، مخترع، تاجر

توماس آلوا ادیسون

مواجه شدن با مشکل در فرآیند تحلیل کسب و کار معمولا اجتناب ناپذیر است. حل این مشکل بزرگترین چالش برای تحلیلگر است. بهترین تحلیلگران از رویارویی با دوراهی ها لذت می برند. این بهترین ها را در آنها به نمایش می گذارد و یک آزمون واقعی از مهارت ها و دانش آنها ارائه می دهد. این نقل قول ها را در مورد این موضوع، از جمله نقل قولی از بزرگترین (تخیلی) همه تحلیلگران، بررسی کنید.

نقل قول 15

“یک چیز مطمئن است. ما باید کاری انجام دهیم. ما باید در حال حاضر بهترین کاری را که می توانیم انجام دهیم… و اگر همه چیز خوب پیش نرود، می توانیم در حین حرکت آن را تغییر دهیم.”

فرانکلین دلانو روزولت، سی و دومین رئیس جمهور ایالات متحده

نقل قول 16

«متفکر ایده آل، هنگامی که یک واقعیت با تمام جزئیات به او ارائه می شود، نه تنها زنجیره حوادثی را که منجر به آن شده است، بلکه تمام پیامدهایی را که از آن حاصل می شود، از آن استنتاج می کند.»

شرلوک هلمز، کارآگاه / سر آرتور کانن دویل، نویسنده

قرار گرفتن در معرض استرس بخشی جدایی ناپذیر از روز کاری یک تحلیلگر است. بهترین تحلیلگران در این شرایط پیشرفت می کنند و سطح عملکرد خود را برای پاسخ به چالش ها بالا می برند. تجزیه و تحلیل کسب و کار برای افراد ضعیف نیست. و اگر در شرایط سختی قرار گرفتید، در نقل قول های زیر انگیزه پیدا کنید.

نقل قول 17

زمانی که ما در پیکسار کار می‌کردیم، در واقع توانایی‌هایم را بیش از حد ارزیابی می‌کردم، اما این توسعه نیافتگی را یک مزیت می‌دانم، نه یک نقطه ضعف.

اد کاتمول، بنیانگذار پیکسار

نقل قول 18

وقتی در تنگنا قرار گرفتید و همه چیز بر علیه شما پیش می‌رود، تا زمانی که به نظر می‌رسد دیگر نمی‌توانید تحمل کنید، هرگز تسلیم نشوید، زیرا در آن جا و زمانی است که جریان تغییر خواهد کرد.»

هریت بیچر استو، نویسنده

نقش یک تحلیلگر کسب و کار در دنیای تجارت مدرن ضروری شده است. این موضوع با معرفی یک محیط کاری انعطاف پذیر اهمیت بیشتری پیدا کرددر یک برگه جدید باز می شود. و روش های جدید دیگری که سازمان ها در آن فعالیت می کنند. در این نقل قول ها، می توانید بیاموزید که چگونه متفکران و رهبران معاصر به جایگاه تحلیل کسب و کار در یک سازمان نگاه می کنند.

نقل قول 19

من اغلب وقتی از من می پرسند تحلیل کسب و کار چیست، شوخی می کنم: می دانید همه آن مواقعی که مردم می گویند “کسی باید این موضوع را بررسی کند؟” من کسی هستم که به این موضوع نگاه می کنم.

جاناتان هاسکل، اقتصاددان، نویسنده و استاد دانشکده بازرگانی امپریال کالج است

نقل قول 20

«سفارش‌کننده کسی است که درد و رنج مشتری را می‌شناسد و آن‌ها باید در همه برنامه‌ریزی‌ها و جلسات شرکت کنند، اما چالش در کسب یک صندلی پشت میز است، در حالی که یک سفارش‌دهنده فوق‌العاده می‌تواند در طول زمان به انجام برسد شما نمی توانید چهره ای خندان باشید. زیرا در شرایطی قرار می گیرید که بیش از حد امیدوارکننده است، زیرا مدیر نیازمندی های کسب و کار می داند که شرکت چگونه پول در می آورد، می تواند موارد تجاری را بنویسد که تأثیر توانایی پروژه را نشان دهد. به شرکت کمک کنید تا پول دربیاورد.”

دیو ویکن، نایب رئیس، سیستم های اطلاعات شرکت، شرکت مک دونالد

و در پایان نقل قولی با دیدگاهی جالب و خلاصه در مورد تحلیل کسب و کار از منظر یک خارجی.

نقل قول 21

بیایید ببینیم، شما به یک طرح پروژه، تخصیص منابع، جدول زمانی، چرخه‌های آزمایش، بودجه، بودجه احتمالی، تعداد زیادی نمودار جریان، نمودار جریان، بیانیه مطبوعاتی، چشم‌انداز استراتژیک، منشور، مشخصات فنی، قوانین تجاری، هزینه‌های سفر، نیاز دارید. محیط توسعه، و دستورالعمل‌های استقرار، آزمایش پذیرش کاربر، لوازم التحریر، برنامه کاری اضافی، نمونه اولیه، نمونه‌های اولیه…» او گفت: «به من بگو، «آیا افرادی که اهرام را ساخته‌اند، هیچ کدام از این‌ها را داشته‌اند؟» “بیشتر آنها آبجو می خوردند. اگر به آن فکر کنید، اگر چیزی به نام یک تحلیلگر تجاری در مصر باستان وجود داشت، اگر منظور من را بدانید، هیروگلیف او بسیار تصویری بود.”

سورین سوسیو، نویسنده



دیدگاهتان را بنویسید