خدمه در کشتی بالتیمور در نزدیکی پل فرانسیس اسکات کی، هفت هفته پس از فروریختن پل گیر افتاده اند.


CBC News داستان دارد.

مهندسان در بالتیمور از مواد منفجره برای برداشتن بقایای پل فرانسیس اسکات کی استفاده کردند و آنها را یک قدم به بازگشایی یک کانال حمل و نقل مهم نزدیکتر کردند. اندرو چانگ توضیح می دهد که چرا این عملیات بسیار ظریف بود، چرا کشتی و خدمه آن برای هفته ها در جایی که بودند باقی ماندند، و چه چالش هایی هنوز در پیش است.

همچنین می توانید در اینجا بیشتر بخوانید:

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-69011124

در حالی که یک انفجار کنترل شده روز دوشنبه کشتی دالی را لرزاند، نزدیک به دوجین ملوان در زیر عرشه بدنه کشتی عظیم باقی ماندند.

انفجارهای همزمان منجر به سقوط بخش هایی از پل معروف فرانسیس اسکات کی در بالتیمور در آب های تاریک رودخانه پاتاپسکو در مریلند شد، هفت هفته پس از فروریختن آن که منجر به کشته شدن شش نفر بر روی پل شد و آنها را در جزیره دالی سرگردان کرد.

مقامات – و خدمه – امیدوارند تخریب نشان دهنده آغاز پایان یک عملیات طولانی باشد که 21 مرد سرنشین را در هزاران مایل از خانه هایشان به دام انداخته و از جهان جدا شده است.

اما در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آنها چه زمانی می توانند به خانه بازگردند.

دالی – یک کشتی کانتینری 948 فوتی (289 متری) – در آغاز یک سفر 27 روزه از بالتیمور به سریلانکا بود که با پل فرانسیس اسکات کی برخورد کرد و هزاران تن فولاد و سیمان را به پاتاپسکو فرستاد. . کشتی زیر یک منطقه بزرگ از فلز خرد شده رها شد.

دیدگاهتان را بنویسید