اولین کافه بریتیش ایرویز – خلبان بریتیش ایرویز ما با تصاویر تجربه می کند


Cafe PA – زمینه و برنامه ریزی

جوآن دیویس، پیت کوهن و من در دور اول دویدیم کافه بی.ا (این کپی از کافه جهان استدر یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود.) در 27y آوریل. از آنجایی که این یک پروژه آزمایشی بود، یک رویداد رایگان برای درک نیازهای شما و آزمایش خود فناوری و فرآیند بود.

جوآن و پیت با پیت در رأس MaestroConference (پشتیبانی از کنفرانس صوتی با اتاق‌های چندتایی) در طول کافه با جوآن که این رویداد را طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌کرد، سهم بزرگی از کار را انجام دادند.

مراحل آماده سازی چند هفته طول کشید. تلاش قابل توجهی برای طراحی این رویدادها انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نتایج مطلوب حاصل می شود. بسیاری از اینها به طراحی سوالاتی که چالش برانگیز، مثبت و الهام بخش هستند مربوط می شود.

در حالی که طراحی و تفکر زیادی در این رویداد وجود دارد، کافه BA خود آزادانه و مشارکت‌کننده است. تئوری پشت این رویکرد این است که “دانش در اتاق است.” به عبارت دیگر، ایده ها و تجربیات فردی زمانی قوی تر هستند که در یک گروه به اشتراک گذاشته شوند و مورد بحث قرار گیرند. صمیمی و غیررسمی با گروه های مکالمه کوچک 4 نفره است. اما همچنین بینش های کل گروه را گرد هم می آورد.

کافه جهان

برای درک اصول کافه جهان به این ویدیو نگاه کنیددر یک برگه جدید باز می شود.در یک برگه جدید باز می شود.این توسط آنا اولانوا که به عنوان ضبط کننده گرافیک ما کار می کند ضبط شده است – این عنصر مهم دیگری است زیرا بینش های گروه به صورت گرافیکی نشان داده می شود.

ما همچنین از حمایت Strenner Szilárd به عنوان دومین ثبت کننده گرافیک بهره مند شدیم.

نمونه های گویا از BA Cafe Pilot

شما می توانید نتیجه BA Cafe ما را در زیر (ارسال شده توسط آنا) مشاهده کنید.

کافه باکافه با

در اینجا مشارکت سیلارد آمده است:

کافه باکافه با

ما دوست داریم در آینده کافه های BA را راه اندازی کنیم، اما تنها با درک این که چه چیزی را ارزشمندتر می دانید می توانیم این کار را انجام دهیم.

اگر می خواهید به روز بمانید یا درخواست خاصی دارید، لطفاً جزئیاتی را در اینجا ارائه دهید.

آیا می خواهید کافه BA خود را در مؤسسه یا شعبه محلی IIBA خود راه اندازی کنید؟ آیا مایلید در مورد کافه بی ای صحبت کنیم؟

همه کسانی که در این پایلوت شرکت کردند آزادانه وقت خود را گذاشتند و از تعهد و زحمات همه آنها تشکر می کنم.

اگر به ضبط گرافیکی علاقه دارید، با Strenner Szilárd یا Anna Ulanova تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید